Halloween

Den här helgen har varit riktigt bra! I lördags pyntade jag hela huset med halloweensaker och fixade inför kvällen. På dagen kom Sofia hem till mig och vi fixade oss tillsammans och så innan de andra tjejerna kom. Hade fixat med snacks, bakverk och kortlek så det blev lyckat. Drog sedan vidare till Harrys med alla brudarna och hade en superbra kväll/natt. I söndags mådde jag otroligt bra faktiskt förutom att man va lite småtrött. Hade fys med fotbollen på kvällen och efteråt åkte jag och HP till gymmet. 

Idag var jag mer död än levande när jag vaknade. Endast 4 timmar på en natt är alldeles för lite... Som tur hade mamma fixat kaffe som vi drack tillsammans. Sjukt rolig var hon också! Hon sa så mycket roliga saker att jag fick lägga mig ner på golvet och gapskratta. Så kul kan man ha det klockan 6 på morgonen ;) Morgonträningen på skolan var hyfsat chill då ingen lärare var där idag. Cyklade nästan 1 timma i omgångar då så det var ju bra. Mer kaffe efter träningen och till lunch blev det en proteinshake för min del. Ska komma igång ordentligt med kosten nu! Vet att jag nämnt detta många gånger men nu gör jag det ännu en gång. Har gått alldeles för långt nu vilket inte är okej. Efter skolan gick jag och fyllde på mina naglar så nu är dom hela och fina igen :D Nu hemåt för att äta och tagga gym!

Puss //Emma




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0