En bra helg!

Hejsan!
I fredags jobbade jag som sagt och det var verkligen lugnt, vilket va skönt. Tittade lite på Idol innan jag gick och la mig. I lördags försökte jag skriva lite på min samhällsrapport, jag och mamma tog en sväng på torget och shoppade lite för att sen äta en jättegod middag hemma. Vid 7 åkte jag och ett par tjejkompisar hem till Linnea på förfest som var sjukt rolig! :D Sedan åkte vi till Livs 18-årsfest. Blev en hel del folk där och en del dansande. När jag vaknade upp på söndagsmorgonen var man lite seg men inte mer än så. Satte mig och skrev äntligen klart min samhällsrapport som jag skickade in. Vilken lättnad det var. Klockan 8 sedan mötte jag upp Nicole, Linn & Carl i stan för att fira Nicole på hennes 18-årsdag. En helt otroligt rolig kväll med god mat och dryck på Vapiano. Vi hade väldigt trevligt, pratade om massor och skrattade en hel del! 2 flaskor rosé och en shot senare var vi alla väldigt glada :D Jag och Nicole blev sedan hemkörda av Calle där vi fortsatte festandet på egen hand. Herregud vad vi skrattade, dansade och sjöng. Hoppas verkligen du fick en lyckad dag! När klockan ringde imorse var det inte alls lika roligt... Men vi tog oss upp och åkte till skolan. Starkt! ;) Nu sitter jag på väg hem med musik i öronen och ska försöka sova lite.

Puss //Emma



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0