Matförgiftning

Tjabba tjena!
Vaknade upp inatt av att jag hade väldigt ont i magen och mådde illa. Spydde konstant i nästan en timma och sedan sov jag resten av natten. Fy vad hemskt det är, bland det värsta jag vet är att spy. Troligen åt jag något igår som gjorde mig matförgiftad och är faktiskt tacksam att det inte va magsjuka i alla fall. Blev ingen skola för min del idag så har varit hemma hela dagen och tagit det lugnt. Har bl.a pluggat körkort, solat och tittat på tv. Har ätit massor också för att ladda kroppen med energi inför morgondagens match. Nu ikväll tog jag och papi en glass på bryggan och sedan handlade jag lite. Just nu sitter jag ute på balkongen och bara njuter av att det är varmt i luften trots att solen har försvunnit. Blir en lugn kväll i min ensamhet men jag myser nog till det med en film och något gott skulle jag tro. 

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0