Frozen yoghurt

Hello!
Idag gick jag upp vid halv 9 och tog en sväng till gymmet. Hade nämligen buffertdag i skolan vilket innebar att vi var lediga. Blev 6 km på bandet och sedan lite mage, dips och chins. Gick en sväng förbi Willys innan jag gick hem och gjorde mig gröt till frukost. Åt den på altanen ute i solen, såå underbart. Därefter la jag mig och solade i solstolen. Somnade nästan direkt och sov så skönt. Fick allt lite färg idag hehe. Träffade sedan Jessica på torget och vi köpte frozen yoghurt och satte oss på en bänk. Supermysigt! Sedan tog vi en sväng i några butike och jag köpte en jättesöt kjol på Gina som ni ser på bilden nedan :) När jag kom hem igen städade jag hela huset och just nu ska jag möta upp Liv. Blir en chillkväll vid havet med hon och hennes kompisar.

Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0