Energy

Gooood morgooooon!
Gick upp halv 7 idag trots att det hade räckt för mig att gå upp ca 7:15. Tycker verkligen det är skönt att ha gott om tid på morgonen, äta frukost i lugn och ro samt kunna plugga lite och så. Just nu sitter jag på bussen på väg ner mot skolan och morgonfys. Trots att jag är lite seg i huvudet känner jag en otrolig energi. Vill bara ut och springa flera mil! :D Hoppas bara på att energin håller i sig tillfysen sen ;) Förmodligen beror det på att jag inte tränade igår vilket innebär att min energi idag är dubbelt så stor. Bestämde nämligen igår för att avstå träningen för att kunna övningsköra med mamma och plugga. Mycket med både skola och bilskola nu. Syndade även igår och åt några godisbitar.. Nu struntar vi i dom och kör på bara! Har engelska muntligt idag i skolan och är så nervös inför detta. Har en bra grupp att prata i dock vilket känns lite skönare. Nu ska jag koppla i mina hörlurar och lyssna på riktig taggmusik.  

Puss //Emma
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0