Unna mig en god frukost

Halv 9 ringde klockan hos Liv och jag gick upp och drog på mig träningskläder. Mamma hämtade upp mig och så åkte vi till Sportlife för att köra 30 min RPM och 30 min CX. Självklart tog vi oss varsin celcius innan och efteråt blev det frukost när vi kom hem. Unnade mig faktiskt en god smörgås och ett glas juice idag. Blev också en kopp kaffe och ett ägg. Hur gott som helst och tyckte jag kunde förtjäna det. Har suttit och gjort lite tester på körkortet på datorn och just nu ligger jag död i soffan. Är så otroligt trött... Kanske blir en tur till stan senare eller om det bara blir en lugn kväll här hemma. Det återstår att se!

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0