Mitt i pluggandet

Den här dagen har varit sinnessjukt bra! Började med att jag och Nicole joggade runt i stan i solskenet. Tror det blev ca 7 km i alla fall :) Efter vi duschat och fixat oss drog vi till Ica Focus för jag ville köpa den nya Aloe Vera drycken. Självklart hade dom den inte.. Vi kom på en liten text i alla fall innan som lyder så här: "Vi tar spåris till Icis för att köpa Aloe Veris innan matis", haha :D Istället köpte vi varsin Vitamin Well stevia. Fick sluta tidigare idag också vilket var så skönt eftersom vi egentligen skulle gått till 4. Gjorde mig en kopp kaffe och äpple med kanel innan jag satte mig ner och pluggade. Har ett svenska prov imorgon så det är bara att plugga på nu. 

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0