Still bright when you go to sleep

Helluuu!
Morgonträningen imorse går att förklara med ett ord "övertrött". Både jag och Sofia kunde knappt skjuta ett skott på mål och vi skrattade en hel del. Efteråt fick vi i oss en god frulle i skolan och sedan hade jag bara en lektion innan jah slutade. Drog till stan och tittade runt i butiker i väntan på tåget. Hittade så otroligt mycket fint, nu är det dags att börja shoppa. Mötte sedan upp pappa på torget för att ta nytt pass och sedan blev det en latte i solen. Tittade vidare i lite butiker innan jag drog mig hemåt och satt en stund o solade. Lagade lite middag och vid 18-tiden hämtade HP upp mig och vi åkte till fotbollsträningen. Åt godaste kvällsmaten framför tvn nu ikväll, färsk mango. Såå gott!! Nu blir det sängen och sedan tagga min enda lektion imorgon som ät tyska.

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0