Sommarlov! :D

När vi kom till skolan idag blev det fika i klassrummet och sedan en promenad till Burgården för att kolla när några uppträdde. Äntligen har vi sommarlov nu och börjar inte skolan förrän den 25 augusti igen. Jag, Nicole, Bella och Linn tog spårvagnen in till stan för att titta i lite affärer och sedan satte vi oss på en uteservering och firade att vi har fått sommarlov. Jag och Nicole delade på en supergod cheesecake, mums! Var så sjukt trött när jag kom hem, vet inte vart all energi tog vägen. Den var helt bortblåst och det kände jag på träningen med.. Har dessutom fått ont i mitt knä så kunde knappt vara med någonting på träningen. Allmänt deppigt känns allting just nu, förutom att det är sommarlov. Ont i knät, dålig kost och trött.. Gjorde ett försök till att göra rulltårta här nu precis, dock blev den såklart helt misslyckad... Sur och irriterad tjej just nu.

Puss //Emma












Fick se dessa rosor när jag kom hem, då blir man glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0