Mysdag på stan

Började 8 idag i skolan då vi hade en tyskaredovisning och sedan slutade vi. Nu ska jag inte till skolan förrän på tisdag då det är avslutning så man skulle nästan kunna säga att jag har sommarlov nu :D När vi hade slutat tog jag och Sofia vagnen till stan. Vi gick till juicekällan och beställde varsin jättegod smoothie. Min bestod av tropiska frukter och hennes var en pina colada. Riktigt fräscht och hur gott som helst! Ingen av oss hade varit där förut och det är absolut inte sista gången vi kommer vara där heller. Sen har vi varit runt i masvis med affärer och jag har fått köpt lite. Just nu sitter jag på tåget hem och somnar vilken sekund sol helst. 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0