Glada studenter

Fick tittat på nösnäs student idag då alla glada studenter hoppade, skrek och dansade. Vilken underbar stämning det var. Vet bara från förra året hur taggad jag va på att ta studenten och om 1 år är det min tur :D När flaken sedan åkte iväg gick jag med några kompisar till torget för att titta vidare och sedan satte vi oss på Ti Amo. Ikväll var det fotbollsträning en stund men den avbröt vi i god tid innan åskan och regnet kom. När jag kom hem från träningen överraskades jag med att mamma hade köpt räkor, aioli, pan riche, naturgodis och rosor för att fira att jag klarade teoriprovet. Supermysigt! Nu är jag så mätt man kan bli, blev verkligen en ordentlig cheatday idag.. Japp japp men match imorgon så dax att sova. 

Puss //Emma













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0