GLAD MIDSOMMAR!

Väcktes av mamma idag och åt en god frukost tillsammans med henne innan jag gick över till Erika för klippning och slingning av mitt hår. Lätt bästa frissan! ;) Blev supernöjd som vanligt. När vi var klara åkte vi ner till torget där vi skiljdes åt.. Jag behövde köpa sminkborttagning och lite gott till kvällen. Ska nämligen fira midsommar i Kungsbacka hos min superpingla Nicole :D Ska bli så roligt och jag är verkligen taggad till tusen!! Tog tåget till centralen och nu sitter jag på en buss på väg till henne. Bär på en tung väska som väger ton känns det som, blir nog resväskan nästa gång asså haha. 

Puss //Emma
Så här vacker är jag medan mitt hår slingas..
Märks att det är midsommar och alla vill ut till öarna.
Perfekt att ha med på resan, dessutom så god så man dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0