Kärlek till fotbollen

Du kan vara hur trött och seg som helst, men fotbollen kan verkligen få dig pigg och göra dig hur glad som helst. I alla fall kändes det så idag ;) En tidig dag på jobbet med mycket folk. När jag kom hem värkte fötterna som bara den.. Eftersom jag var ensam hemma bad jag pappa hämta mig så jag åkte hem till honom. En riktigt go fotbollsträning ikväll och knät kändes bra under hela träningen, men däremot känns det inte fullt lika bra nu.. Känns lite stelt osv.. Sitter hemma hos pappa nu och tittar när min bror spelar FIFA samtidigt som jag äter en questbar till kvällsmat. Gott gott! Snart sängen för att orka med sista arbetspasset imorgon innan helg :)

Puss //Emma




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du glömt bort din kära blogg?

2014-08-09 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0