Deppigt

Har varit lite av en deppig period nu det senaste. Har inte kommit igång med träningen eftersom jag inte kan träna som jag vill. Är så deppig över knäskadan jag har nu osv.. Har dessutom en tendens till att äta massa onyttigt när jag inte mår bra. Så hej flera kg som har lagt sig på min kropp. En total katastrof verkligen! Det som har varit positivt är att jag umgåtts med fina vänner och att min mamma har fått semester. Idag satte jag klockan på 7 för att ta bilen till gymmet för att ta tag i mig själv. Blev 40 min på crosstrainer och sedan ben och mage. Har även gjort min första gynundersökning idag som visade bra resultat. Det firades med frozen yoghurt med mami. Just nu är jag, hon, min bror och hans kompis på väg upp till smögen för en härlig utflykt. Hoppas vädret klarnar upp för det ser just nu mörkt ut. Ledsen för att det va ett tag sen jag skrev något men här kommer några bilder i alla fall.

Puss //Emma

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0