Seg ensam kväll med plugg

Hej godingar!
Spinningen idag i skolan tog jag och Nicole oss faktiskt igenom. Ett intervallpass som höll på i ca 30 min med 5 intervaller på 5 min och 1 min vila emellan varje (genom att bara cykla lätt). Trodde jag skulle spy efter andra intervallen då jag fortfarande var väldigt mätt efter frukosten, hade inget vatten och dessutom tog ut mig otroligt mycket. Jag bet ihop fastän jag knappt kunde andas och klarade alla 5, whop :D Efteråt hade vi tal i svenskan idag och ja det gick la ändå hyfsat. Är alltid så himla nervös och brukar stamma osv. Det bästa med skolan idag måste nog ändå vara att vi fick pannkakor till lunch, såååå gott! Har nog aldrig sett fram emot det så mycket som jag gjorde idag. Efter lunch väntade 3 lektioner innan vi äntligen kunde dra oss hemåt. 
 
Väl hemma ordnade jag mig lite mat som fick bli bulgur med tikka masala kyckling. Samtidigt som jag åt min mat tittade jag på det senaste avsnittet av "Pretty little liars". Verkligen läskigt och spännande avsnitt som kom ut igår. Sitter just nu med min tredje kopp kaffe och har börjat skriva opponering som jag ska ha på måndag. Kan inte påstå att det går särskilt bra då samhäll verkligen inte är mitt bästa ämne. Mamma slutar inte förrän 22 ikväll så här lär jag sitta resten av kvällen i min ensamhet.. Känner mig bara allmänt trött på skolan, på att inte kunna spela fotboll eller träna som jag vill och just nu allting. 
 
Puss //Emma
 
Sämsta kvalitén på den här datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0