Rehab för oss..

Hej hej Bloggen!
Började halv 10 idag i gymmet i skolan för att köra rehab. Både jag och Nicole ät ju skadade just nu, tur i oturen om man säger så. Båda två har varit lite deppiga idag över detta eftersom vi känner oss helt handikappade eftersom vi bara kan träna överkropp (ej mage). Vill bara komma igång med att börja springa, träna fotboll ja vad som helst! Det här med att gå ner i vikt och träna på bra är ju inte lätt nu då alltså.. Ikväll har jag varit och solat och sen bara tagit det lugnt genom att titta på lite tv. Gjorde en påse popcorn som jag åt medan jag tittade på Paradise Hotel :D Mysigt mysigt! Nu har jag precis packat klart väskan inför morgondagen då jag inte ska hem efter skolan utan till ....  ;) 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0