Kramp!!

God kväll! 
Ledsen för dåligt bloggande men igår var anledningen att jag åkte hem till min mormor efter skolan och hälsade på henne. Överraskade henne vid 6 på kvällen efter att jag tränat på Sportlife och vi åt god mat och hade en mysig kväll. Sov hos henne över natten och imorse körde hon mig till tågstationen så jag kunde ta tåget till skolan. 

Startade med rehab på skolan Fick reda på att min skada förmodligen inte alls är ljumsken utan nedre delen av magmuskulaturen. En överansträngning/inflammerad nedre magmuskel känns inte så kul.. :( Cyklade sedan i 45 min med Nicole. Skoldagen har gått fort men har ändå känt mig trött. När jag äntligen klev av tåget här hemma mötte jag upp mami på Ica och så handlade vi lite. Åkte hem och lagade en supergod köttfärspaj med en god sallad till. Resten av kvällen har vi bara slappat framför tv:n och jag har även fått se det senaste avsnittet av Pretty little liars. Känner mig trött just nu och har även kramp i hela högerbenet. Har tryckt i mig lite naturgodis ikväll också för att sörja lite, nejmen det var gott! Mina nyårslöften som var att ta tag i kosten och träningen har inte börjat bra, eller rättare sagt det har varit svårt när läget är som det är. Deppigt! Fick en del av min lite försenade julklapp idag från Nicole som innehöll 3 proteinbars från Swebar, tjohoo! Tack så mycket sötis! <3 Ska strax lägga mig och sova nu!

Puss //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0