Frukost på tåget

God morgon! 
Skulle egentligen gått upp halv 6 idag då min klocka ringde, men så blev det inte. Mådde jätteilla och hade typ panik kändes det som, så gick och la mig igen och sjukanmälde mig på första lektionen som va T&T. Klockan 8 ringde klockan sen igen och då mådde jag betydligt bättre. Hade tänkt lite fel eftersom tanken va att jag skulle ta 8:20 bussen men fick bli 8:40 tåget istället. Känner mig stolt som hann klart på så kort tid. Hann ju till och med göra kaffe och en macka som jag nu åt på tåget ner. Nu är det dags för rehab i skolan innan alla lektioner börjar sen och hållet på fram till 16:00.... Seg dag.. Nu är jag i alla fall pigg efter frukosten.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0