Crazy friday!

Oj, var ska jag börja? Jo, min morgon startade med kaffe och ett äpple innan jag gick mot gymmet. Ställde mig på löpbandet och där körde jag i ca 50 min vilket motsvarade 1 mil för mig. Skön start på dagen måste jag säga! :) Dusch och sedan hem emellan snabbt och dricka en proteinshake samt fixa mig innan jag tog bussen mot skolan. Äckligaste hamburgare jag någonsin ätit serverades i skolan men vi tog oss igenom dagen ändå, kan bero på att vi slapp sista lektionen. Efter skolan gick jag och Linn till Missäy där jag fick köpt mig 2 toppar och ett skärp på rean :D Resten av dagen har inprincip varit kaos! Haft värsta PMS utbrotten någonsin, varit arg och gråtit på samma gång.. Idag gick det tyvärr ut över både mamma och min kompis.. Känner mig hemsk. Gick i alla fall tillbaka till gymmet ikväll och körde 15 min på crosstrainer och därefter lite magövningar. Film, nötter och popcorn tillsammans med min mamma avslutade jag den här kvällen.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0