Chokladfluff

Blev en snabb sväng till Sportlife ikväll också då jag cyklade i 40 min. Finns det något tråkigare än att bara cykla på gymmet? Sjukt jobbigt är det också! Som tur kom HP och snackade med mig en stund så tiden gick lite fortare ;) Har precis gjort nyttig chokladfluff (recept hittar ni under bilden) och till det dricker jag en kopp kaffe. Nu inväntar jag kvällens avsnitt av Paradise Hotel :D 

Puss //Emma
Chokladfluff Recept:
2 äggvitor
1 liten banan (sötning)
2 tsk kakao

Vispa äggvitorna hårt i en bunke så att du kan vända bunken upp och ner.  Mosa bananen och häll den och kakaon ner i bunken med de vispade äggvitorna och vispa. Lägg upp chokladdfluffet i en liten skål och lägg några hallon på. Supergott! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0