Back to the reality

Avslutade lovet igår på bästa sätt genom att träffa min godbit Nicole som jag inte träffat på hela lovet :( Vi möttes upp på centralen och tåg tillsammans vagnen till Linné där vi gick till Pinchos och åt. Så sjukt mysigt ställe där de enbart serverar tapas. Efteråt när vi skulle hem till henne blev vi avslängda av tåget eftersom kontoladdningskort tydligen inte fungerar på Öresundståg.. Bytte i alla fall till pendeln och ja vi kom hem till slut. Hemma hos henne myste vi till det ordentligt genom att se på Paradise Hotel och därefter Sex and the city samtidigt som vi mumsade på popcorn, mörk choklad och nötter. Vi la oss i sängen vid 12 men låg och pratade till halv 3. Gissa om vi varit trötta idag i skolan?!

Dagen började med att vi låg kvar i sängen ca 20 min efter klockan hade ringt innan vi gick upp. Blev utskrattad av hennes familj för jag var så sjukt trött och såg verkligen ut som en död zombie, haha! Började med morgonträning halv 10 idag som faktiskt gick väldigt bra idag skulle jag säga. Efter lunch var det 3 lektioner som man gäspade dig igenom. Köpte en kaffe innan sista lektionen som räddade min dag verkligen. Nu sitter jag på bussen hem och lyssnar på spotify. Har bokat ett Grit Strength pass ikväll, vad har jag gett mig in på?!! Får se hur detta kommer gå!

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0