355 situps gjorda!

Imorse när jag var på väg till skolan la jag ut en bild på Instagram där varje like skulle innebära att jag gjorde 5 situps. Så nu ikväll hade jag kommit upp i 71 personer vilket innebar att jag skulle göra 355 situps. Började med 30 min på våran crosstrainer här hemma innan jag gjorde alla situps. Att jag också klarade det är helt sjukt! Ärligt talat känner jag ingenting i magen just nu, men vi får se imorgon. Förutom detta har det varit en lång dag i skolan, men efteråt gick jag, Nicole och Linn till Espresso House och fikade lite. Mysigt var det! Nu ska jag sova, för imorgon blir det upp till gymmet eftersom morgonträningen är inställd ;)

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0