2 0 1 4

Då var det ett nytt år och inte vilket år som helst utan i år blir jag 18, vilket innebär att jag blir myndig. Det är en stor sak i ens liv. I vissa fall känner man sig fortfarande som ett litet barn Samtidigt är jag så förväntansfull och det ska bli så kul att fylla 18, det är ju trots allt ett steg till vuxenvärlden. Trots att året började väldigt dåligt för min del hoppas jag ändå att detta är ett tecken på att resten av året kommer bli så sjukt bra! Detta året ska jag köra på med rätt kost och ordentligt med träning, jag ska sköta skolan på bästa möjliga sätt och dessutom ska jag ta vara på alla chanser jag får genom att träffa vänner, möta nya och verkligen leva och framförallt ha roligt. Ska inte göra en massa misstag jag ångrar. 2014, jag säger bara låt det bli ett helt fantastiskt år!
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0