Släktkalas för mig

God morgon :) 
Igår hade vi släktkalas för mig hos pappa då min farbror, farmor och farfar kom och firade mig. Jag och pappa hade ordnat en helt egen planka med massa goda frukter, 3 sorters kallt kött, potatissallad och bröd. Så otroligt enkelt att göra sitt egna istället för att köpa färdigt. Till efterrätt blev det prinsesstårta som jag hade bakat helt själv och mina små kakor som jag gjorde. Allt var uppskattat och omtyckt så det var roligt :D Fick pengar, precis som jag hade önskat mig. 
 
Idag ska jag åka hem till mamma igen, hon kommer och hämtar upp mig efter jobbet. Ska plugga lite hade jag tänkt då jag har 2 prov nästa vecka. Sen så får vi se vad dagen har att bjuda på!
 
Puss //Emma
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0