Skjorta igen

Torsdag idag och det är nu 4:e dagen på min diet. Är otroligt nöjd än så länge med resultaten på vågen som jag ser varje morgon :D Blir faktiskt mer motiverad för varje dag då jag faktiskt ser att det lönar sig att hålla dieten och dessutom mår jag faktiskt så mycket bättre. Har än så länge tappat 3,3 kg från i måndags morgon. Går inte att lita helt på dessa siffror dock då jag vräkte i mig massa onyttigheter i söndags och vägde mycket på morgonen i måndags. Känns ändå kul att det går åt rätt håll. Var längesen jag hade på mig skjorta pga att jag tycker den har suttit tajt och för att jag inte alls varit nöjd med min kropp en tid bakåt nu. Men idag kände jag faktiskt att jag ville ha det och det känns inte alls obekvämt, utan nu känns det som jag kan börja ha det igen :D Finns det en bättre känsla?! Trots skadan som påverkar att jag inte kan träna bl.a fotboll och den träning som jag vill har jag faktiskt hittat många alternativ vilket känns så skönt :) Nu ska jag inte tappa detta med att äta massa onyttigt, däremot kommer det självklart påverkas nu när jag ska på fest imorgon.. Det är jag redan införstådd med men då är det bara att fortsätta hålla kosten ordentligt. 

Just nu sitter jag faktiskt i bussen på väg in till skolan. Har faktiskt bara 4 lektioner idag (skulle egentligen haft 5) eftersom sista lektionen då vi skulle haft tyska blev inställd. Efter skolan ska Nicole med mig hem, weeii. Bra dag! 

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0