Sista dagen som 17-åring

Den här dagen har börjat så sjukt bra! När jag satt på bussen ner imorse till skolan får jag ett pim där det står att opponeringen som jag skulle ha är inställd. Inte nog med det så när jag och Linn kommer till skolan så står det att våran matte också är inställd vilket innebär att jag bara hade engelska 1 timma imorse. Så redan halv 12 satt jag på tåget hem igen. Fixade några snabba saker på torget innan jag gick hem och gjorde mig lite lunch som jag äter nu. Plättarna som blev över och lite god vaniljyoghurt. Nu sitter jag och tittar på reprisen av Melodifestivalen eftersom jag missade den i lördags. Glad tjej här i soffan :D

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0