Shit vilken stor banan!

Hejsan hoppsan! 
Då var första skoldagen på denna veckan avklarad. Våra måndagar är rätt goa så jag klagar inte. Satt kvar efter skolan på supporten och räknade matte. Skulle egentligen haft prov imorgon men det blev framflyttat till torsdag då jag också har ett tyska prov. Vet inte om det är bra eller dåligt, men hade varit skönt att gjort provet imorgon. Har dessutom en del andra grejer som kommer nästa vecka.. Åt som sagt frukost i skolan idag och när jag såg banan som Linnea hade tagit sa jag högt "Shit vilken stor banan!", haha var nog den rakaste banan jag sett. Nu sitter jag på bussen på väg hem äntligen :)

Puss //Emma


Rak banan VS normal banan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0