Lite om gårdagen

Gick bra igår på gymmet då jag började köra step up maskinen i 20 min, därefter rodd i 10, magövningar, 90 grader mot vägg 1 min x 5 och till sist lite rehabövningar för min ljumske. När jag var nyduschad och klar tog jag en sväng förbi Jessica och pratade lite med henne en stund och drack en kopp kaffe. Åt en supersmarrig lunch, bananpannkaka med lite goda frukter. Pluggade även lite juridik innan jag bakade morotskaka, så sjukt god blev den. På kvällen tittade vi en stund på melodifestivalen och sedan Irene Huss. 

Idag har jag inte gjort speciellt mycket än. Däremot har jag kört yoga här hemma för första gången i mitt liv. Hittade ett program på youtube som jag följde och nu känns det riktigt skönt i kroppen, trots det att det var hemskt när jag tänjde min kropp. Precis tittat på OS nu och helt underbart att Sverige precis tog GULD i stafetten :D Helt underbart Sverige!! Nu blir det snart en fika med pappa som kommer och hämtar upp mig. 

Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0