Jag är inte normal

God morgon, god morgon :) 
Den här natten har inte varit en av mina bästa kan man säga. Gick upp klockan 2 för jag trodde klockan hade ringt och sminkade mig, tog på mig kläder osv. Sen när jag tittar på mobilen och upptäcker att klockan bara är 2 mitt i natten går jag och lägger mig igen med sminket på. Sedan ringer klockan på riktigt och jag går upp och tar på mig kläder och så, sen tittar jag på mobilen och ser att första lektionen är inställd.. Jag slänger av mig kläderna och somnar om. Herregud vilken natt kan man säga. Dock har jag ju gjort värre grejer som att duscha mitt i natten, haha. Åt i alla fall en ordentlig frukost imorse som bestod av en kopp kaffe och havregrynsgröt :) Vädret känns faktiskt som vår idag men solen som lyser och det mildare klimatet, underbart! Har för övrigt bara 2 lektioner idag, whop whop :D

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0