Födelsedagspresent

Nu kommer det som jag minst ville skulle komma.. Jo en förkylning. Kände det redan imorse att kroppen var orkeslös och svag samt att halsen va lite tjock. Gick ändå på morgonträningen (rehab) och körde lugnt. Sen kom Nicole till skolan, vilket faktiskt gjorde att jag stod ut i skolan idag 2 lektioner. Fick en riktigt fet present eftersom hon tycker att jag inte ska gå ner i vikt verkar det som haha. Men hon valde ändå precis det jag tyckte om :D En coca cola zero, en stor påse naturgodis, 70% choklad och en chokladask samt ett fint kort. Älskar dig min fina Nicole! <3 I alla fall åkte jag hem innan sista lektionen eftersom jag verkligen kände att jag inte kunde koncentrera mig. Middag idag blev med pappa och min bror på Sibylla. Åt kebabtallrik, vilket var varken nyttigt eller bra för min kropp. Nu ikväll har vi städat hela huset så nu blir plugg innan det är dags att kolla på PARADISE HOTEL! :D 

Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0