En fin vårdag

Har varit en underbar dag med fint väder och sol :) Hade bara 2 lektioner idag och fick även pratat med studievägledaren. Efter gick jag och Nicole mot stan så jag kunde byta mina byxor, köpa födelsedagspresent till mamma som fyller år imorgon och passade samtidigt på att köpa 3 stycken questbars till mig :) Var hemma vid ca 3 och fick då träffa mormor som va på besök. Satt ute i solen en stund innan jag sedan tog en powernap i soffan innan middagen. Tog en promenad till Coop och tillbaka och sen har jag tillbringat kvällen framför tv:n och tyska boken. Just nu sitter jag och tittar på "Du är vad du äter". Känns jobbigt att det inte sr blivit någon träning ikväll, men då får kroppen vila upp sig efter gårdagens pass. 

Puss //Emma
Plugg i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0