Då har jag också blivit sjuk...

God morgon :)
Vaknade upp med ont i halsen och bröstet, och känner mig svag i hela kroppen. Knappt att jag okade gå upp för trappan asså. Som tur var va mami hemma så hon kunde ordna frukost och så till mig. Annars hade jag förmodligen inte ätit något eftersom jag har ont i magen och huvudet också. Förmodligen hade jag feber eftersom jag frös och nu efter tabletten svettas jag på bussen. Fick ta av mig så jag sitter i en t-shirt och ändå svettas jag, medan folk sitter i stora jackor och mössor. Enda anledningen till varför jag går till skolan idag är att vi har svenska nationella. Ska skria en debattartikel och det är vara att hoppas på det bästa. Efteråt åker jag hem direkt! 

Förresten, är det bara jag som hatar Jeppe i Paradise Hotel!!??

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0