Snart dags att köra till träningen

Tjenare!
Dagen i skolan gick fort idag precis som alla andra måndagar, helt okej att börja veckan så faktiskt. Efter skolan gick jag och Nicole till stan för att kolla på boyfriend jeans eftersom vi båda vill köpa sånna. Hittade ett par snygga på Zara bara det att jag fick beslutsångest vilken sotrlek jag ville ha dem i. Får gå tillbaka dit en annan dag och prova om jag inte hittar ett par andra ;) Ca en halvtimma efter att jag hade kommit hem gick jag till Jessica och fick en kopp kaffe medan hon lagade soppa till sig. Hinner aldrig träffa henne nu för tiden känns det som så när vi väl träffas den lilla stunden så är det bättre än ingenting :D Gick sedan hem och lagade mig en rejäl stor kycklingfilé, morötter och potatis i ugnen. Inte långt efter kom mamma hem och då tog vi en kopp kaffe tillsammans. Nu ska jag alldeles strax övningsköra till min fotbollsträning.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0