Snabb middag A la Emma

Tja babes!
Lång dag i skolan idag från 08:20 till 16:00.. Gick hyfsat snabbt ändå måste jag säga :) Efter skolan drog jag, Nicole, Damon och Kevin till Espresso House och fikade ända tills jag skulle med tåget 17:40. Tack bästa Damon som bjöd <3 Träffade Tessan där och vi satt och tjötade hela vägen hem. Blev att göra sig lite middag när man kom hem och bestämde mig för att göra tonfiskbiffar. Asså skojar inte, sjukt goda blev dem! Ett recept jag hade läst på en blogg och jag blev verkligen inte besviken. Sitter nu med en kopp kaffe i handen och med träningskläderna på. Åker till träningen om ca 20 min, rätt gött med sena träningar ibland ;)

Puss //Emma

Letade löv på naturkunskapen idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0