Blött och trött

God morgon :)
Fick inte bloggat igår men det hände egentligen inte mer än det brukar göra på måndagar. Gick upp tidigt för att träna halv 8 i skolan och sen hade vi lektioner. Stannade 1 timma i stan med Nicole efter skolan innan jag tog tåget hem. På kvällen var det träning som vanligt.

Idag när jag vaknade hörde jag regnet med en gång och tänkte, NEJ! Dessutom var det mörkt för första gången när jag åt frukost nu :( Känns verkligen att det är på väg mot höst nu.. Startade dagen med det gamla goda, havregrynsgröt med skivad banan och kanel och till det en kopp kaffe. Just nu sitter jag på bussen på väg till skolan, ska koppla i hörlurarna och lyssna på musik, kanske sova lite också ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0