Blåbärsgröt

God morgon! :)
Äntligen fredag igen vilket är så otroligt skönt. Fick sova enda till 06:45 idag vilket känns helt otrolig skönt! Går upp 05:30/05:45 alla andra dagar och jag ska säga att den timman gör såå otroligt mycket. Hade dessutom gått om tid idag på morgonen så låg fört kvar och kollade på mobilen lite innan jag tog på mig kläder och åt frukost tillsammans med min bror. Testade idag att koka gröten tillsammans med blåbär och havtorn och kan tänka mig att det skulle vara sjukt gott om man skippat havtornen. En kopp kaffe på det för ovanlighetens skull ;) En perfekt höstfredag då solen skiner och schemat idag ser väldigt bra ut. Vill även passa på att gratulera min pappa som idag fyller 49 år, grattis grattis grattis! :D En fredag som ser ut att bli sjukt bra och full med massor av överraskningar.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0