Underbar start på dagen!

Hejsan alla mina läsare!
Vilken otroligt fin dag vi har, i alla fall här på västkusten. Morgonträningen i skolan var inställd idag vilket innebär att jag börjar min första lektion 12. Sovmorgon tänker ni, men nix jag satte minsann klockan och gick upp 07:00. Åt lite frukost med min mami som är ledig idag innan jag tog cykeln bort till Sportlife. Sprang ca 8,5 km på 40min och de sista minuterna va tuffa måste jag säga. Efter blev det lite mage och rumpa med pilatesboll innan jag duschade och fixade mig. När jag kom hem från gymmet bytte jag kläder, tog en kopp kaffe med mami och packade ihop det sista innan jag fick rusa till bussen. Solen lyser dessutom och fastän det är lite småkyligt så lyser alla de va vackra gula löven i solens sken. Ni märker nog att jag är på bra humör idag, och det gör de ju verkligen inte sämre genom att det är fredag :D Bara 3 lektioner kvar tills det är helg, weeeeiii! :D:D Ha en fantastisk dag nu allesammans!

Puss //Emma





Gjorde mig lite fredagsfin idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0