HÖSTLOV!

Hej Allesammans! 
Det är natt och mina ögon är hur trötta som helst, men trots det vill jag skriva om den här dagen. Provet i skolan tror jag gick bra faktiskt och efteråt åkte jag och Linn till stan och gick runt och tittade där. Köpte mig en mascara och ett par löpartights :) To tåget hem 15:40 och väl hemma var det bara att packa väskan och ta cykeln till gymmet. Sprang på bandet i 1 timma vilket motsvarar 1,2 mil, känns ju faktiskt helt okej. Efteråt hängde jag med Jessica och tjejerna från hennes klass till Ti Amo för att äta. Beställde in fläskfilé black and white, så gott. När vi var mätta och belåtna cyklade jag och Jessica hem till mig och myste. Ätit massa onyttigt och tittat på både Idol och en bra film. Nu är det dags att sova för imorgon väntar jobb.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0