Tagga RPM

Måndag igen och skolan började idag igen. Klockan ringde 05:45 och klockan 07:30 var jag påklädd för att köra rörlighetstester i skolan. Gick riktigt riktigt dåligt för mig idag.. Kan ju bara bli bättre nu då ;) Mötte upp mamma på centralen efter skolan så tog vi tåget hem tillsammans, hon har nämligen varit i Stockholm över helgen. Åt en gainomax proteinbar när jag kom hem och nu dricker jag en Celcius innan RPM passet som börjar om ca 40 min. RPM är ett spinningpass med intervaller, vilket är superbra om man vill förbränna många kalorier. Instruktören är riktigt grym och varje pass känns det som jag ska spy för att jag tar ut mig, är det inte underbart? ;) 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0