Sjuk tjej hemma hos papi

Oj vad dagen har gått fort! Kolsvart ute och klockan är snart halv 7. Inatt vaknade jag upp och kunde inte andas och hade riktigt ont i halsen, usch och fy... Hatar att bli sjuk, känner mig nästan som döende då. Vaknade sedan halv 10 på morgonen och bestämde då att jag inte kunde åka och titta på när laget skulle spela match :( Blev frukost innan jag och mami drog igång med städning i hela huset. Dammtorkning och dammsugning och jag fick även snyggat upp på mitt rum så det ser bra ut nu. Vid 1 kom pappa och skulle hämta mig och min bror för att åka och handla innan vi skulle åka hem. Sen vi kom hem har jag pluggat (ytterst lite), bakat bröd och så har vi precis ätit en riktigt god middag som pappa hade lagat. Sjukt mätt just nu och även sjukt förkyld. Så ont i halsen och huvudet känns helt varmt och näsan är helt täppt. Men vi har det mysigt och mår för övrigt bra! Hoppas ni alla har en bra lördag :)

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0