Grit Strength

Blev snabbt hem och sätta på kaffe när jag kom hem från tåget. Till kaffet tog jag mig en proteinbar eftersom jag inte skulle hunnit göra mig någon mat och inte kunde äta för mycket inpå passet. Blev en Swebar från Dalblads med cocos, såå god men också mycket kolhydrater/socker i tyvärr.. Behövde i alla fall energi och koffein innan passet. Gick hyfsat bra idag, hade 14kg på stången vilket är en ökning med 2 kg från förra gången och jag kunde nu utföra övningarna med hyfsat god teknik. Tycker att ni alla borde testa Grit Strength någon gång, riktigt bra styrkepass där svetten bara rinner och pulsen är hög. Blev en proteinshake efteråt och när jag kom hem även kvarg med jordgubbar i, ett glas med fun light och en finn crisp. Matvrak nummer 1 här! ;) Nu ska jag fixa mig inför söndags, ännu en tidig morgon imorgon.. Däremot längtar jag ihjäl mig eftersom Nicole kommer till skolan!! :D:D

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0