brain dead

tjena tjena,
nu är jag hemma från skolan och ligger helt död i soffan med datorn i knät. Hade 2 nationella prov idag både matte och tyska varav matte hade vi i 4 timmar. Kändes som första och andra delen i matten var svår och komplicerad medan tredje delen tyckte jag kändes ganska lätt. Hoppas på det bästa i alla fall, måste få bra så jag behåller mitt betyg i matten. Mellan matten och tyskan hade vi en håltimma på 2 timmar och sedan läsförståelse i tyska som var helt sjukt svårt. Fattade små enstaka ord bara så det gick verkligen hur sämst som helst! Så skönt att alla nationella är avklarade nu i alla fall :D
 
Just nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så vi kan äta middag. Min mage är ropar efter mat verkligen :(  Är ledig från skolan resten av veckan förresten eftersom vi imorgon har buffertdag (Omprovsdag) och torsdag-fredag har vi projektdag då vi ska göra en marknadsundersökning bara. Wohoo vad underbart det känns! :D
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0