1 månads skillnad!

Nu lägger jag in både vikt, mått och bild på hur min kropp har förändrats på bara 1 månad, tack vare rätt kost och motion. Känner mig verkligen otroligt nöjd över vad jag har åstadkommit under denna månaden. Haft en hyfsad strikt kost då jag bara undvikt de största kolhydraterna som i bröd, flingor, pasta, potatis och ris. Däremot har jag ätit mycket sallad, kött, havregrynsgröt och frukt. Jag har ju inte direkt svält mig till resultatet utan fortfarande ätit normal mat. På kosten har jag tränat intensivt med ca 6 fotbollspass i veckan + match, 2 idrottslektioner och gym på det. Till alla där ute som tror att det inte går att förändra sin kropp, det går! Allt handlar bara om att vara bestämd och hitta si egna väg dit. Träning + rätt kost ger dig den kropp du vill ha. Börjar nu känna mig ganska nöjd med min kropp även fast jag vill fortsätta att gå ner ytterligare lite till. Har bl.a unnat mig en och annan brödskiva och lite annat. Det handlar inte om att du ska leva på grönsaker alla dagar i veckan utan du ska ocks få unna dig något ibland. Äter du nyttigt 6/7 dagar i veckan kommer det inte vara några problem för dig att lyckas. Huvudsaken är den bara att du inte trillar tillbaks och fortsätter äta onyttigt flera dagar i veckan, utan att du efter en onyttig dag kämpar dig tillbaka och håller rätt kost. Tro på dig själv, så vet jag att du kommer klara det.
 
Puss //Emma
 
 
13 Februari                                                              13 Mars
Vikt: 68,0 kg                                                            Vikt: 63,1
Midja: 80 cm                                                           Midja: 75 cm
Lår: 60 cm                                                               Lår: 57 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0