LEDIG!!!

Hejsan!
Idag gick jag upp vid 9 och åt frukost på altanen. Havregrynsgröt och en kopp kaffe är standard denna veckan ;) Runt halv 12 packade jag mina saker och gick till stranden. Vid 1 kom papi som hade med sig både kaffe och melon, sååå gott! Innan 3 kom Jonna efter hon hade slutat jobbet och där låg vi ca 1 timma innan vädret drog ihop sig och det började komma regndroppar :( Fick skynda mig hem, tvätta håret och fixa till mig för att hinna med tåget till Göteborg som jag sitter på nu. Efter halva vägen på väg till tåget kom jag på att jag hade glömt plånboken så fick springa hem, hämta den och sedan ta cykeln i full fart för att hinna med. Som tur va hann jag ;) Nu ska jag möta upp några lagkompisar i stan för att äta innan vi sedan går och tittar på EM :D Sverige möter ju Tyskland ikväll i semiefinal och jag hoppas på en bra match med svensk seger!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0