God morgon världen!

Jag är inte alls förvånad att det regnar idag när jag äntligen är ledig. Har jobbat och slitit hela veckan utom i onsdags då jag var på strnden en stund på dagen. Även då började det regna senare framåt eftermiddagen. Vädret vill verkligen jävlas med mig! Gjorde min sista jobbdag igår och nu framöver är det bara onsdagar som gäller. Känns väldigt skönt att kunna få känna att jag har sommarlov. Igår efter jobbet cyklade jag vägen om coop och köpte fredagsmys som bestod av godis och naturgodis. Tyckte jag kunde vara värd det nu när jag faktiskt varit nyttig hela veckan :)
 
Nu är det dags för frukost med mamma och bror innan de åker iväg neråt skåne och trakterna där.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0