Dåligt med bloggandet

God morgon!
Har varit extremt dåligt bloggande här men ska försöka bättra mig. I fredags var jag ledig från jobbet så på morgonen där åkte jag och mamma mot Halmstad för att träffa våra vänner. Vi började med lite sol och bad på Tylösand, bästa stranden verkligen! På kvällen fick jag äntligen träffa Sandra igen och vi hade det supermysigt. På lördagen började vi dagen med en powerwalk och därefter blev det lunch på stan innan vi åkte ut till Tylösand igen. Söndagen stannade vi inte så länge jag och mamma eftersom vi åkte ut till Tylösand innan vi skulle åka hem. En helt underbar helg med strålande sol! Igår var det jobb som gällde för mig hela dagen och nu är det inte långt kvar tills jag ska dit idag igen.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0