Första utomhusmatchen för i år!

Tjenare!
Blev vinst idag mot Ytterby med 2-1, och det var verkligen en riktigt rolig match att spela :D Min första utomhusmatch för i år faktiskt och det kändes riktigt bra. Den nya Innermittfältaren, det är jag det! Brukar ju egentligen spela back, men idag blev jag satt som innermittfältare och det var hur kul som helst, och dessutom fungerade det bra. Glad tjej! :D Nu sitter jag hemma i soffan med datorn i knät och tar det lite lugnt bara. Har fått lite ont i magen.. Hoppas det snart går över bara.
 
Puss //Emma
Här kommer lite bilder ifrån dagens match som jag har tagit från Madde ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder tycker jag vekligen!! ;) Sicka lirare jag ser!

Svar: Ja, din mamma är en riktigt grym fotograf ;)
Emma

2013-02-24 @ 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0