Vill ha lov nu!

Go kväll vänner och gott folk!
Ännu ett sent inlägg från mig men det är ju trots allt bättre än ingenting om man säger så. Blev en liten stressig morgon då jag inte ens hann borsta tänderna, men det gjorde jag så fort jag kom till skolan. Varit en riktigt härlig dag i skolan från klockan 8:00 fram till 12:00. Fick bl.a tillbaka naturprovet som jag fick C/B på, nöjd! Nu är det bara den hemska samhällen jag måste få klart till imorgon kväll. Detta är nog seriöst den värsta uppgift jag har gjort. Har varit/är så galet stressad över den.. Lär få sitta hela dagen imorgon också, weeii vad kul!.. Jag ser verkligen fram emot London på torsdag, så lite smile har jag ändå på läpparna. Kommer vara så fint där med all belysning nu inför julen. Ska ta med min kamera och fota massor som en riktg turist haha. Nu har jag inte tränat på flera dagar igen p.g.a den här inlämningen, och det känns verkligen på kroppen. Vågar inte ens kliva upp på vågen ärligt talat. Jag har bara mig själv att skylla på eftersom det är jag själv som stoppar allt onyttigt i mjunen. Av vilken orsak? Jo eftersom jag har en inre stress, jag får inte träna och vi har massor av pepparkakor.. Ne nu är det ändå dags att börja tänka på refrängen. 
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0