To Gothenburg with my family

God morgon..
Ingen sovmorgon idag inte utan klockan ringde 08:15. Kunde inte somna inatt heller utan sista gången jag tittade på klockan så va den 02:00.. Ställde mig på vågen imorse och jag var 1 mm från att bryta ihop och börja störtgråta. Värre än någonsin nu, och jag menar det verkligen. Stenhård diet hela året nu! Att jag kunde förstöra den snygga kroppen jag hade är helt sjukt, och jag är så arg på mig själv över det. 

Nu är jag, min mamma och bror på väg in till stan för att titta på bio med våran kusin och moster. Vi ska se "Hundraåringen som klättrade ut genom fönstret och försvann", hoppas på att den är bra. Förmodligen blir det lite shopping på mellandagsrean efteråt. 

Puss //Emma
Min trötta mamma igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0