Morgonens med mami

Sankta Lucia, ljusklara hägring... Godmorgon allesammans! :D 13 december idag vilket betyder att det är Lucia. Inatt har jag verkligen känt att jag fått sovit ut, vaknade upp hyfsat pigg. Mamma är ledig idag så vi hade lite morgonmys genom att äta frukost framför tvn där vi såg när kören sjöng Lucialåtar. Hade inte alls lust att gå ut till bussen när jag hade kunnat ligga kvar i soffan. Nu sitter jag i alla fall på den och är på väg mot morgonträningen i skolan. Får bli gym för min del eftersom jag ikväll ska iväg på cup med laget :) Vi ska spela Luciacupen i Svanesund och det ska bli hur kul som helst :D wohoo, astaggad!!! Hoppas ni får en bra luciadag och passa på att ät en massa pepparkakor och lussebullar ;) Om inte för er som går på diet vill jag tipsa om 2 proteinbars som ni får minst lika bra julkänsla av, nämligen Swebar pepparkaka och Fitnessguru gingerbread som är 2 proteinbars. Har själv inte smakat på någon, men skulle kunna tänka mig att dom båda smakar hur gott som helst! ;)

Puss //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0